Συνέδρια

Nothing Found

Sorry, no posts matched your criteria

Εκδηλώσεις

Ομιλία του Διευθυντή του Εργαστηρίου στην Ημερίδα: «Learn & Promote Yourself: Άδραξε την ευκαιρία και χάραξε τη δική σου πορεία»

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη η Ημερίδα «Learn & Promote Yourself: Άδραξε την ευκαιρία και χάραξε τη δική σου πορεία» του Γραφείου Διασύνδεσης ΤΕΙ Κρήτης, την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015. Στην εποχή των προκλήσεων, της αβεβαιότητας και της ασάφειας, καθένας μας καλείται να επαναπροσδιορίσει τα σχέδια του και ευέλικτα να επανακαθορίσει στόχους, να θέσει προτεραιότητες και να διαμορφώσει  εναλλακτικά μονοπάτια για τη σταδιοδρομία του.

Οι ομιλητές της Ημερίδας μέσω των παρουσιάσεων τους έδωσαν απαντήσεις σε φλέγοντα ζητήματα όπως:

– Ποιες νέες δεξιότητες απαιτούνται  στη διαχείριση της σταδιοδρομίας;
– Υπάρχουν  καινοτόμες  μέθοδοι και εργαλεία που διευκολύνουν όσους αναζητούν, διερευνούν και σχεδιάζουν το επαγγελματικό τους μέλλον;
– Erasmus, Πρακτική, Social Media, Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα. Ταιριάζουν όλα σε όλους; Πως το ανακαλύπτω;

Σύγχρονοι προβληματισμοί, εύλογα ερωτήματα και απορίες, που συνοδεύουν τη λήψη κάθε μελλοντικής απόφασης συζητήθηκαν στην εκδήλωση.

Ο Διευθυντής του Εργαστηρίου e-Bi, κ. Ιωάννης Κοπανάκης αναφέρθηκε στην δημιουργία και ενίσχυση του επαγγελματικού προφίλ των φοιτητών και των αποφοίτων του Ιδρύματος  διαδικτυακά με την παρουσίαση «Personal Branding: Χτίσε το επαγγελματικό σου προφίλ και διαδικτυακά».
Στο τέλος της Ημερίδας παρουσιάστηκαν «success stories» αποφοίτων – φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης οι οποίοι μοιράστηκαν την εμπειρία τους με το κοινό.

11248066_1214826525209749_2481264387897881530_n

Συμμετοχή μέλους του εργαστηρίου σε ημερίδα για την Πρώθηση της Κρητικής Κουζίνας

Στην ανάδειξη, προώθηση και ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού στην Κρήτη αλλά και της Κρητικής διατροφής στις επιχειρήσεις εστίασης, επικεντρώθηκε η σημερινή ημερίδα που πραγματοποιήθηκε σήμερα με επιτυχία από την Περιφέρεια Κρήτης στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.

Η ημερίδα με θέμα «Ενημέρωση Επιχειρηματιών για την Κρητική Κουζίνα και Οίνο» υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου «ΓΕΥΣΙΣ ΤΟΥΡ» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας «Ελλάδα – Κύπρος 2007–2013» του στόχου «Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία», που υλοποιείται από την Περιφέρεια Κρήτης και το «Κρητικό Σύμφωνο Ποιότητας».

Σκοπός της ημερίδας ήταν οι επιχειρηματίες που ασχολούνται με την γαστρονομία και τον οίνο να βελτιώσουν τις γνώσεις τους και να αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους στους καταναλωτές όπως επίσης να προβάλλουν με πρακτικό τρόπο τη γαστρονομία ως στοιχείο του τοπικού πλούτου για την προσέλκυση των ξένων επισκεπτών μας.

Η αντιπεριφερειάρχης Κρήτης τόνισε επίσης στις δηλώσεις της ότι «Η γαστρονομία γενικότερα αποτελεί ένα βασικό ‘εργαλείο’ τοπικής ανάπτυξης και ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στη γεωργία, τη κτηνοτροφία την μεταποίηση, την οικοτεχνία, τον πολιτισμό και το τουρισμό. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε ο γαστρονομικός τουρισμός να αποτελέσει ένα δυνατό αναπτυξιακό εργαλείο για τον τόπο. Είμαι αισιόδοξη ότι συνεχώς θα αυξάνονται οι πιστοποιημένες επιχειρήσεις του νησιού με τον brand name «ΚΡΗΤΗ».

Από την πλευρά του ο καθηγητής εφαρμογών του ΤΕΙ Κρήτης, τμήμα εμπορίας και διαφήμισης, Μάνος Περακάκης ανέφερε ότι «όλες οι επιχειρήσεις εστίασης αλλά και τα οινοποιεία μπορούν να προβληθούν καλύτερα μέσω των social media, και ευρύτερα μέσω διαδικτύου και μάλιστα με πολύ μικρό κόστος. Το διαδίκτυο θα πρέπει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες εστίασης ότι προωθεί με εξαιρετικό τρόπο τον γαστρονομικό τουρισμό. Το θετικό είναι ότι το brand name «ΚΡΗΤΗ» στο εξωτερικό έχει ισχυρό όνομα».

Ο αντιπρόεδρος του δικτύου οινοποιών ν. Ηρακλείου Ζαχαρίας Διαμαντάκης υπογράμμισε ότι το κρασί είναι ένα προϊόν που συνδέεται άμεσα με την Κρητική γαστρονομία και τον τουρισμό. «Είναι μια μορφή τουρισμού (ο γαστρονομικός) που πρέπει να αξιοποιήσουμε, και έχουν γίνει εξαιρετικά βήματα τον τελευταίο καιρό, μέσα από το δίκτυο των οινοποιών με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης. «Χτίζουμε» τον γαστρονομικό τουρισμό στο νησί με σταθερά βήματα και τη συνεργασία φορέων και της Περιφέρειας. Οι προοπτικές είναι πολύ καλές».

Στην ημερίδα αναπτύχθηκαν θέματα που σχετίζονται με τις δράσεις της Περιφέρειας Κρήτης και συγκεκριμένα την Κρητική γαστρονομία, την πιστοποίηση των Κρητικών προϊόντων και το Σήμα Ποιότητας Κρητικής Κουζίνας της Περιφέρειας Κρήτης, που αποτελούν σημαντικό μέρος του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον πρωτογενή τομέα.

Οι τουριστικές επιχειρήσεις στο διαδίκτυο – Σεμινάρια Πάμε ΤΕΙ!

Στο πλαίσιο εξωστρέφειας και προσφοράς προς την τοπική κοινωνία της Ιεράπετρας, το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης άνοιξε… τη σαιζόν με έναν ενδιαφέροντα κύκλο πρακτικών διαλέξεων πάνω στο μάρκετινγκ. Το θέμα τους, ιδιαίτερα επίκαιρο και χρήσιμο: «Οι τουριστικές επιχειρήσεις στο διαδίκτυο». Η πρώτησυνάντηση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7/4/2011 στο χώρο του ΤΕΙ και ήταν ανοικτή προς όλους τους τοπικούς επιχειρηματίες που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, εστιατόρια – ταβέρνες κ.α.). Read more