Καθηγητής Εφαρμογών στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (www.emark.teicrete.gr) του ΤΕΙ Κρήτης ( www.teicrete.gr ).
Υποψήφιος Διδάκτορας στο πρόγραμμα Information Systems & Computing Research (PhD) στο πανεπιστήμιο του Brunel (www.brunel.ac.uk ).
Ερευνητής στο εργαστήριο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Ευφυίας (www.e-bi.gr ).

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: Human Computer Interaction, User Interface Design, Usability, User-Centered Design, e-Marketing, SEO, Social Media Marketing, Web Design

  • e-mail

    mperakakis@staff.teicrete.gr

  • Διεύθυνση

    Τμ. Εμπορίας & Διαφήμισης,
    Κ. Παλαμά & Ι . Κακριδή,
    Ιεράπετρα, 72200, Κρήτη.

Ο Μάνος Περακάκης είναι καθηγητής εφαρμογών του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) του ΤΕΙ Κρήτης και υπεύθυνος τεχνικού και δημιουργικού τομέα στο εργαστήριο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Ευφυΐας (e-business intelligence lab www.e-bi.gr ). Διδάσκει μαθήματα σχετικά με σχεδιασμό, κατασκευή και διαχείριση ιστοσελίδων (Web Design), κοινωνικά δίκτυα (Social Media), Στρατηγική προώθησης μέσω διαδικτυακών καναλιών (e-Marketing Strategy), βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO) καθώς και επεξεργασία γραφικών/βίντεο μέσω υπολογιστή για τη δημιουργία προωθητικού υλικού.

Βιογραφικό

To 2000 αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Essex με τον τίτλο του BSc in Computer Science. Συνέχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του Bristol  όπου απέκτησε τον μεταπτυχιακό τίτλο MSc in Advanced Computing ( Internet Technologies and Multimedia). Από το 2011 είναι διδακτορικός φοιτητής στο πανεπιστήμιο του Brunel της Αγγλίας σε θεματολογία σχετική με σχεδιασμό ιστοχώρων και Μάρκετινγκ για την Διαδικτυακή Τηλεόραση (Connected TV).

Πριν ακόμα ολοκληρώσει τις σπουδές του για το βασικό πτυχίο διατέλεσε συντονιστής έργου και προγραμματιστής στην κατασκευή του πρώτου ελληνικού τίτλου Computer Game σε CDROM («Runaway – Απόδραση»)  το οποίο εκδόθηκε από την MLS Πληροφορική το 1998. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του εργάστηκε στην Encode Α.Ε. ως αναλυτής – προγραμματιστής πάνω σε ανάπτυξη εφαρμογών ηλεκτρονικής ασφάλειας. Κατά την διάρκεια της θητείας του στον Ελληνικό Στρατό εργάστηκε στον σχεδιασμό-ανάπτυξη αυτόνομων πακέτων software για τις ανάγκες του στρατού ενώ μετά το πέρας της θητεία του εργάστηκε στην ανάπτυξη εφαρμογών για οικονομική διαχείριση .

Είναι ένας εκ των δυο ιδρυτικών μελών και τεχνικός υπεύθυνος του γνωστού portal asxetos.gr  το οποίο ξεκίνησε το 2000 και έγινε ένα από τα μεγαλύτερα ανεξάρτητα ελληνικά portals με 10.000-15.000 επισκέψεις την ημέρα. Επίσης στο ενεργητικό του υπάρχουν και άλλα γνωστά ελληνικά sites όπως το kalpes.gr, shopcorner.gr, lagoniko.gr κ.α. Από την ενασχόλησή του με τα παραπάνω αλλά και πολλά άλλα Web Sites έχει αποκτήσει μεγάλη εμπειρία σε θέματα σχεδιασμού/ανάπτυξης ιστοσελίδων καθώς και σε θέματα προώθησης και διαφήμισης μέσω διαδικτύου (SEO, internet marketing, banners, viral campaigns κτλ).

Έχει συμμετάσχει στα παρακάτω ελληνικά ερευνητικά προγράμματα: «Ανάπτυξη Portal Αγροτουρισμού, δοκιμή πεδίου κατά την πλήρη λειτουργία του Δικτύου» (LEADER+) , «Ηλεκτρονικό Κέντρο Διαφήμισης και Εμπορίου Νομού Λασιθίου (ΕΡΜΗΣ)» (LEADER+), «Ενιαίο GIS πληροφοριακό σύστημα για το δήμο Ιεράπετρας με έμφαση στη διαχείριση υδάτινου δυναμικού και των αντίστοιχων δικτύων υποδομής».

Από το 2006 διδάσκει στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης στον τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Για το τμήμα, έχει σχεδιάσει την διαδικτυακή του παρουσία καθώς και την διαδικτυακή πύλη A-ZMarketing.gr, για την ανταλλαγή γνώσης ανάμεσα στην ακαδημαϊκή αλλά και την εμπορική κοινότητα τους μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Έχει συμμετάσχει σε πολλά έργα διαδικτυακής προώθησης, όπως η προώθηση του ΤΕΙ σε νέους φοιτητές, το ηλεκτρονικό κέντρο εμπορίου του νομού Λασιθίου καθώς και η τουριστική προβολή του δήμου Ιεράπετρας στο Internet (visitIerapetra, ierapetra.gr κτλ) μεταξύ άλλων. Επιπλέον, συμβάλει στην διαδικτυακή προώθηση τοπικών επιχειρήσεων σε συνεργασία με φοιτητές του τμήματος στα πλαίσια του ετήσιου παγκόσμιου διαγωνισμού της Google για το Adwords (Google Online Marketing Challenge) όπου εκπαιδεύει τις ομάδες φοιτητών από το 2011 και κάθε για κάθε χρόνο μέχρι σήμερα. Τέλος, είναι ομιλητής σε σεμινάρια για την αξιοποίηση του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ σε εκπαιδευτικούς, ξενοδόχους και επιχειρηματίες, όπως το «e-Marketing Conference for Business | Crete 2013».

Tεχνικές δεξιότητες

Εκτεταμένη εμπειρία σε

  • e-Marketing (SEO, Social Media Marketing, Search Engine Marketing, e-mail Marketing, website Analytics, Content Strategy, Google Adwords κτλ)
  • Ανάπτυξη ιστοχώρων με ASP.NET, ASP, HTML, CSS, JavaScript and jQuery.
  • Web Design με χρήση Photoshop και Dreamweaver καθώς και κώδικα CSS3/HTML5
  • Web CMSs (DNN, WordPress, Drupal)
  • Προγραμματισμό στις ακόλουθες γλώσσες: C, C++, C#, Javascript, Visual Basic and ASP.NET
  • Graphic Design για έντυπο και ψηφιακό (digital) με  Photoshop/Illustrator
  • Ψηφιακή Επεξεργασία φωτογραφίας με Adobe Lightroom/Camera RAW/Photoshop
  • User Experience/Usability design & testing

Ικανοποιητική εμπειρία σε

  • SQL Βάσεις (T-SQL/MS SQL Server)
  • Επεξεργασία βίντεο με Adobe Premiere και After Effects
  • Επεξεργασία/ηχογράφηση/μίξη ήχου με DAW Cubase και VSTs

Βασικές γνώσεις σε

  • OpenGL
  • Java, PHP
  • 3D Modeling/Animation (Maya)
  • Adobe Flash
Εκπαίδευση
Μάιος 2011-Σήμερα Διδακτορικός φοιτητής στο πανεπιστήμιο του Brunel της Αγγλίας (Information Systems & Computing Research). Θέμα έρευνας: «Σχεδιασμός Ιστοχώρων και Διαδραστικών Διαφημίσεων για βέλτιστη εμπειρία χρήστη (UX) σε συσκευές έξυπνης τηλεόρασης (Smart TV)»
2001-2002 MSc in Advanced Computing (Internet Technologies and Multimedia)
University of Bristol, UK
1996-2000 BSc with Honours in Computer Science
University of Essex, UK
Διδασκαλία

Διδάσκων στα μαθήματα:

  • Προγραμματισμός στο Διαδίκτυο,
  • Ηλεκτρονικές Αγορές και Υπηρεσίες
  • Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  • Ηλεκτρονικές Συναλλαγές και Ασφάλεια
  • Β2Β Μάρκετινγκ
  • Δίκτυα Υπολογιστών
  • Βασικές Εφαρμογές Πληροφορικής

Επίβλεψη Πτυχιακών Εργασιών.

Ενδεικτικές ολοκληρωμένες πτυχιακές εργασίες:

  • Η θεματική και σχεδιαστική εξέλιξη του Web Design (Σχεδιασμού Ιστοσελίδων) από τις πρώτες ημέρες του Internet μέχρι σήμερα. Κατασκευή ενός διαδικτυακού τόπου σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις του Web Design.
  • Μελέτη σύγκρισης των κυριότερων εκπροσώπων Συστημάτων Διαχείρισης Περιεχομένου για Ιστότοπους (Content Management Systems – CMS).
  • Προώθηση/παρουσίαση ενός τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος με χρήση video. Μελέτη περιπτώσεων άλλων ιδρυμάτων.
  • Τα Παιχνίδια Εναλλακτικής Πραγματικότητας (ARG’S)
  • Σχεδιασμός & κατασκευή δυναμικών διαδικτυακών τόπων με σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για on-line κρατήσεις/ενοικιάσεις και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Μελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης/προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών
  • Η σημασία της μελέτης της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή (Human-Computer Interaction) κατά την κατασκευή ενός web-site ή μιας καμπάνιας e-marketing.
  • Οι δυνατότητες οι Εξειδικευμένες/Θεματικές Υπηρεσίες Κοινωνικής Δικτύωσης για την προσέγγιση μικρών/εξειδικευμένων αγορών (niche markets)
  • Τα οπτικά στοιχεία μιας ιστοσελίδας και η σημασίας τους στην βελτίωση της εμπειρία του χρήστη/επισκέπτη (User Experience). Πως επηρεάζεται η αντίληψη της ποιότητας της σελίδας από τους επισκέπτες της.
  • Η Βελτιστοποίηση Αποτελεσμάτων σε Μηχανές Αναζήτησης με τεχνικές SEO (Search Engine Optimization)
  • Μελέτη χρήσεων τεχνολογιών Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augment Reality) στο Marketing. Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.
  • Οι δυνατότητες του Social Media Marketing σαν ένα νέο πολύ δυναμικό μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Μελέτη δυνατοτήτων, πρακτικών και εφαρμογών του σε on-line καμπάνιες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφαρμογή επιλεγμένων πρακτικών ως μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας.
  • Τα διαδικτυακά συστήματα διαφημίσεων (Ad Networks) και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει από την χρήση τους μια Μικρό-Μεσαία Επιχείρηση.
  • Μελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
  • Η Online Διαφήμιση με Banners και διαφημίσεις κειμένου και η μέτρηση της αποτελεσματικότητάς της.  Έρευνα στην εγχώρια αγορά για το κόστος της διαδικτυακής διαφήμισης στην Ελλάδα.
  • Βελτιστοποίηση στόχευσης και αποδοτικότητας για διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο διαφημίσεων AdWords της Google
Επαγγελματική Εμπειρία
Σεπτέμβριος 2008 – Σήμερα Διοικητικό Έργο

ΤΕΙ Κρήτης

Πέρα από τα διδακτικά καθήκοντα που αναφέρονται αναλυτικά στην ενότητα Δ έχω συμβάλλει στα παρακάτω διοικητικά θέματα του τμήματος:

  • Ανάπτυξη / σχεδιασμός του Θέματος (Theme) για τον επίσημο ιστοχώρο του ΤΕΙ Κρήτης ( υπό κατασκευή ) .
  • Ανάπτυξη / σχεδιασμός δυναμικής ιστοσελίδας του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης με πλήρες σύστημα διαχείρισης περιεχομένου. (www.emark.teicrete.gr)
  • Συμμετοχή στην ανάπτυξη δυναμικής ιστοσελίδας των αποφοίτων του τμήματος
    (alumni.emark.teicrete.gr)
  • Προωθητική καμπάνια τμήματος στο διαδίκτυο με χρήση Banners, google Adwords, Facebook, youtube και blog. H καμπάνια είχε μεγάλη ανταπόκριση με αποτέλεσμα χιλιάδες επισκέψεις στις ιστοσελίδες του τμήματος.

 

Ιούνιος 2012 – Σήμερα Σύμβουλος του Δήμου Ιεράπετρας σε θέματα Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ.

Προβολή του Δήμου στο διαδίκτυο μέσω κοινωνικών δικτύων ( Facebook, Flickr, Twitter, Youtube, Pinterest, Foursquare κτλ). Διαχειριστής του Προφίλ Facebook του δήμου:  www.fb.com/VisitIerapetra .

 

Οκτώβριος 2008 – Μάρτιος 2009 Web Developer/Designer
«Ενιαίο
GIS πληροφοριακό σύστημα για το δήμο Ιεράπετρας με έμφαση στη διαχείριση υδάτινου δυναμικού και των αντίστοιχων δικτύων υποδομής» (ΚτΠ) με ΝΕΣΣΟΣ Πληροφορική / Δήμος Ιεράπετρας
Σχεδιασμός τουριστικού
Portal: Ανάπτυξη portal/υποσύστημα διαχείρισης Περιεχομένου (CMS). Εκπαίδευση διαχειριστών και χρηστών. Σχεδίασμά και ανάπτυξη ιστοχώρου που περιλαμβάνει το σύστημα GIS καθώς και τουριστικές πληροφορίες νι την πόλη. ( www.ierapetra.gr)
Δράσεις δημοσιότητας: Σχεδιασμός ενημερωτικού υλικού και ημερίδα ενημέρωσης.
Ιούνιος 2008 – Νοέμβριος 2008 Web Developer/Designer
Κ.Τ.Ε. / Εργαστήριο Επιχειρηματικής Ευφυΐας (
ebi labwww.ebi.gr )
«Ηλεκτρονικό Κέντρο Διαφήμισης και Εμπορίου Νομού Λασιθίου (ΕΡΜΗΣ)» (
LEADER+)

Ανάπτυξη μέρους του συστήματος τηλεαγοράς και ηλεκτρονικού εμπορίου. Σχεδιασμός Προτύπων καταστημάτων (templates). Σχεδιασμός – ανάπτυξη κεφαλικού site.

(www.e-lasithi.gr)

Ιανουάριος 2004 – Δεκέμβριος 2008 Συνιδρυτής / Web DesignerDeveloper
ΒΕΝΙΤΟΥΡΑΚΗΣ Μ. – ΠΕΡΑΚΑΚΗΣ Ε. Ο.Ε.
Η εταιρεία ξεκίνησε το 2004 για τις ανάγκες του project asxetos.gr, ενός Portal που αρχικά ξεκίνησε σαν χόμπι το 2000 αλλά εξελίχθηκε σε ένα από τα δημοφιλέστερα sites στην Ελλάδα. Ιδρυτικά στελέχη ήταν ο Βενιτουράκης Μαρίνος, Οικονομολόγος, και ο Περακάκης Μάνος στον τεχνικό και ερευνητικό τομέα. Παρακάτω αναφέρονται οι σημαντικότερες δραστηριότητες της εταιρείας:


«Επί Πιστώσει»

Ανάπτυξη του εμπορικού προγράμματος «Επί Πιστώσει» με χρήση Visual Basic 6 / XML

www.sxetikos.gr

Ανάπτυξη διαδικτυακού τόπου sxetikos.gr για την αυτόνομη προώθηση του software «Επι Πιστώσει» μέσω διαδικτυακών καναλιών. Απόκτηση μεγάλης εμπειρίας στο σύστημα της google AdWords για διαφήμιση μέσω διαδικτύου καθώς και στις online συναλλαγές.


kalpes.gr

Ανάπτυξη διαδικτυακού τόπου με πλούσια δημογραφικά στοιχεία για την Ελλάδα καθώς και για την προώθηση υποψηφίων πολιτικών από όλα τα κόμματα κατά την διενέργεια εκλογών. Το kalpes.gr σημείωσε μεγάλη επισκεψιμότητα κατά την διάρκεια των εκλογών του 2006 και παραχωρήσαμε συνέντευξη στην εκπομπή «Είμαστε στον Αέρα» με την Αναστασία Ζυγού στο ραδιόφωνο της NET (20/9/2006).

(www.kalpes.gr)


lagoniko.gr

Ανάπτυξη προσαρμοσμένης μηχανής αναζήτησης με την χρήση τεχνολογίας Google Custom Search.
( www.lagoniko.gr )

«Έσοδα – Έξοδα»

Σχεδιασμός και Ανάπτυξη του εμπορικού software «Έσοδα-Έξοδα».

noproblem.gr

Ανάπτυξη διαδικτυακού τόπου για την προώθηση του software «Εσοδα-Εξοδα» στο διαδίκτυο.

(www.no-problem.gr)


Shopcorner.gr

Ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος www.shopcorner.gr με χρήση visual studio 2005 / asp.net / C#.NET / HTML. Ανάπτυξη εφαρμογής που τρέχει τοπικά στον υπολογιστή και συνδέετε με την on-line βάση για την διαχείριση του καταστήματος (smart client). Απόκτηση μεγάλης εμπειρίας σε θέματα online συναλλαγών και ασφάλεια.

(www.shopcorner.gr)

Παγκρήτια Συνεταιριστική Τράπεζα

Ανάπτυξη και Συντήρηση του διαδικτυακού τόπου της τράπεζας.

(www.pancretabank.gr)

 

Ανάπτυξη Portal Αγροτουρισμού, δοκιμή πεδίου κατά την πλήρη λειτουργία του Δικτύου (LEADER+)
Ανάθεση μέρους του έργου από το ΚΤΕ. Κατά την διάρκεια του έργου ανέπτυξα τα υποσυστήματα του Portal που αφορούσαν την εισαγωγή/μεταβολή/προβολή και αναζήτηση πληροφοριών από την βάση δεδομένων του συστήματος μέσω web.

(www.agrolastithi.gr)

 

Μάρτιος 2001 – Σήμερα CoFounder / Web DesignerDeveloper
www.asxetos.gr
Το asxetos.gr ξεκίνησε το 2000 έγινε ένα από τα μεγαλύτερα ανεξάρτητα ελληνικά portals με 15.000- 20.000 επισκέψεις (visits) την ημέρα. Τα καθήκοντά μου στο συγκεκριμένο project αφορούσαν την ανάπτυξη και συνεχή συντήρηση/επέκταση του site με χρήση HTML, ASP, ASP.NET, XML και SQL SERVER 2000. Στο διάστημα αυτό, ανέλαβα την ανάπτυξη 2 εκδόσεων του Site με το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου που σχέδιασα με το όνομα siteSEN. Στην 3η έκδοση του site χρησιμοποιήσαμε το Open Source σύστημα διαχείρισης περιεχομένου DNN αλλά αναπτύξαμε και υποσυστήματα ώστε να ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις μας. Άλλες τεχνολογίες με τις οποίες ασχοληθήκαμε εκτενώς για το συγκεκριμένο Project είναι το σύστημα διαφημίσεων Google AdSense, τα συστήματα διαχείρισης Banners και γενικά την διαφήμιση μέσω διαδικτύου. Επίσης ασχοληθήκαμε σε μεγάλο βαθμό με την προώθηση του site στις μηχανές αναζήτησης (SEO) στο οποίο κατέχουμε πλέον πολύχρονη εμπειρία.
Ιούνιος 2000 – Ιούνιος 2011 Εξωτερικός συνεργάτης / Υπεύθυνος Πολυμέσων και Σχεδιασμού Ανάπτυξης Ιστοσελίδας

Αρχιπέλαγος Αιγαίου – Ινστιτούτο Θαλάσσιων Ερευνών ( www.archipelago.gr )
Εθελοντική Εργασία – Ανάπτυξη-Σχεδιασμός portal οργανισμού με την χρήση τεχνολογιών HTML/ASP.NET/DNN (www.archipelago.gr).

Ανάπτυξη μικρο-εφαρμογών και βάσεων δεδομένων για εσωτερική χρήση.
Σύμβουλος σε όλα τα θέματα πληροφορικής.

Νοέμβριος 2004 – Νοέμβριος 2005 Προγραμματιστής
Ελληνικός Στρατός (Κέντρο Πληροφοριακής Υποστήριξης Ελληνικού Στρατού)
Στρατιωτική Θητεία στο Σώμα Έρευνας Πληροφορικής.

Από τον Μάιο του 2005 υπηρέτησα στο ΚΕΠΥΕΣ ( Κέντρο Πληροφοριακής Υποστήριξης Ελληνικού Στρατού) ως Project Manager και προγραμματιστής στο τμήμα ανάπτυξης μικρό-εφαρμογών. Κατά την διάρκεια της θητείας μου αναπτύξαμε μικρές αυτόνομες εφαρμογές ( Διαχείριση Μονάδας, Ανεφοδιασμός κ.α.) για windows με την χρήση Visual Basic.

 
Δεκέμβρης 2003 – Ιούνιος 2004 Web Developer – Ανάπτυξη Ιστοσελίδων
Encode S.A.
Αναλυτής – Προγραμματιστής Ανάπτυξη – Σχεδιασμός web-based intranet εφαρμογής ασφαλείας με χρήση .NET 2003 και SQL Server 2000.
 
2000-2001 Web Developer – Ανάπτυξη Ιστοσελίδων
Freelance

Εξωτερικός συνεργάτης ( Προγραμματιστής / Web Developer).

Ανάπτυξη ιστοσελίδων κυρίως με την τότε πρωτοεμφανιζόμενη τεχνολογία «FLASH» (Actionscript) καθώς και με χρήση HTML και ASP κώδικα

 
1995-1999 Συντονιστής Έργου και Προγραμματιστής
για την ομάδα ανάπτυξης παιχνιδιών CyberTech Creations

Ανάπτυξη του ηλεκτρονικού παιγνιδιού «Runaway – Απόδραση» που εκδόθηκε και διανεμήθηκε στην Ελλάδα από την MLS Πληροφορική το 1998 .

Η σύνθεση της 14μελής ομάδας ανάπτυξης αποτελούταν αποκλειστικά από τότε μαθητές Λυκείου και το αποτέλεσμα ήταν το πρώτο Computer Game σε CD-ROM που αναπτύχθηκε στην Ελλάδα.

Η τότε προσπάθεια μας αναγνωρίστηκε και αποτυπώθηκε σε πολλά εξειδικευμένα περιοδικά, εφημερίδες, καθώς και στην τηλεόραση σε ρεπορτάζ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA (1998).

Κατά την διάρκεια ανάπτυξης του παιχνιδιού ασχολήθηκα εκτενώς με την γλώσσα προγραμματισμού C++, το project management, τα γραφικά υπολογιστών καθώς και την αλληλεπίδραση με τον χρήστη.

Δημοσιεύσεις
MSc Dissertation Virtual Time Machine (3D representation of artefacts through time and space),
supervisor: Prof. Alan Chalmers, University of Bristol, 2001
Received Best Poster Award on  MSc Presentation Day

Άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων
  1. N. Trihas, E. Perakakis, M. Venitourakis & A. Panteli – » Social Media as a Marketing Tool for Greek Destinations: the case of Visit Ierapetra», in Proc.  5th International Scientific Conference in Tourism Trends and Advances in the 21st Century, Rhodes Island, Greece, 30 May – June 2, 2013.
  2. G. Mastorakis, N. Trihas, E. Perakakis, I. Kopanakis, “Adopting Network Multimedia Systems in Interactive Digital Television: A Strategic Method towards Enhancing Tourism Relationship Marketing”, in the book “Information and Communication Technologies in Tourism 2013 (Proceedings of the International Conference in Innsbruck, Austria)”, Editors: L. Cantoni & Z. Xiang, ISBN: 978-3-642-36308-5, Springer, Berlin-Heidelberg, 23-25 January, 2013, pp. 472-482.
  3. G. Mastorakis, N. Trihas, E. Perakakis, I. Kopanakis, M. Antonaki, “A Technology Convergence Model Adopted in Tourism Relationship Marketing”, in Proc. 7th International Conference on Management, Marketing and Finances, MMF’13, Cambridge, USA, 30 January – 01 February, 2013, pp. 46-50.
  4. G. Mastorakis, N. Trihas, E. Perakakis, I. Kopanakis, «Efficient Customer Relationship Management and Novel e-Marketing Strategies in Tourism and Hospitality», in Proc. 2nd Annual International Conference on Tourism and Hospitallity Research 2013 (THoR 2013), Singapore, 22-23 July, 2013.
  5. G. Mastorakis, N. Trihas, C. X. Mavromoustakis, E. Perakakis, I. Kopanakis, » A Cloud Computing Model for Efficient Marketing Planning in Tourism», in the book «Information and Communication Technologies in Tourism 2014 (Proceedings of the International Conference in Dublin, Ireland)», ENTER2014, Springer, Berlin-Heidelberg, 21-24 January, 2014 (under review).
  6. E. Perakakis, A. Levinenko and G. Ghinea – «HTML5 and Companion Web Technologies as a Universal Platform for Interactive Internet TV Advertising», in Proc. International Conference on Telecommunications and Multimedia (TEMU2012), Heraklion, Crete, Greece, 30 July – 1 August, 2012.
  7. M.Siganou, V. Atlamazoglou, Τ. Thiraiou, Ε. Perakakis and D. Yova – «A vertical portal website containing comprehensive information about a rare disease, with automatic data extraction from external sources», in Proc. International Conference on Telecommunications and Multimedia (TEMU2008), Ierapetra, Crete, Greece, 16-18 July, 2008.
Άρθρα σε διεθνή έγκριτα Επιστημονικά Περιοδικά και Κεφάλαια Βιβλίων
  1. G. Mastorakis, N. Trihas, E. Perakakis, I. Kopanakis, “Adopting Network Multimedia Systems in Interactive Digital Television: A Strategic Method towards Enhancing Tourism Relationship Marketing”, in the book “Information and Communication Technologies in Tourism 2013”, Editors: L. Cantoni & Z. Xiang, ISBN: 978-3-642-36308-5, Springer, Berlin-Heidelberg, 2013, pp. 472-482.
  2. N. Trihas, E. Perakakis, M. Venitourakis, G. Mastorakis, I. Kopanakis, “Social media as a marketing tool for tourism destinations: The case of Greek municipalitites”, Journal of Marketing Vistas, (accepted).
  3. G. Mastorakis, N. Trihas, E. Perakakis, I. Kopanakis, “E-CRM in tourism exploiting emerging information and communication technologies”, Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, Special Issue on: Improving Marketing Effectiveness: Advances in Tourism, Travel, Hospitality and Leisure Marketing, 2014.
  4.  G. Mastorakis, N. Trihas, C. X. Mavromoustakis, E. Perakakis, I. Kopanakis, “A Cloud Computing Model for Efficient Marketing Planning in Tourism”, in the book “Information and Communication Technologies in Tourism 2014”, Springer, Berlin-Heidelberg, 2014.
  5. G. Mastorakis, N. Trihas, E. Perakakis, I. Kopanakis, “Efficient Customer Relationship Management and Novel e-Marketing Strategies in Tourism and Hospitality”, GSTF Business Review, 2014.
Ομιλίες
 Μάιος 2013, Ρόδος  Ακαδημαϊκή Παρουσίαση: «Social Media as a Marketing Tool for Greek Destinations: The Case of Visit Ierapetra» στο ο 5ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο  «Tourism Trends and Advances in the 21st Century»

http://www.scribd.com/doc/147574866/Social-Media-as-a-Marketing-Tool-for-Greek-Destinations-The-Case-of-Visit-Ierapetra-More-http-is-gd-8VGhdu

Φεβρουάριος 2013

ΚΠΕ Ιεράπετρας-Νεάπολης

 Σεμινάριο: «Διαδικτυακή προώθηση: Προχωρημένη αναζήτηση στο Διαδίκτυο. Δημιουργία και διαχείριση Facebook page, you tube channel, pinterest και twitter, για τη δημοσιότητα δράσεων και διαχείριση πληροφοριών στα πλαίσια προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης»
Ιούλιος 2012
Ηράκλειο Κρήτης
Ακαδημαϊκή Παρουσίαση: «HTML5 and Companion Web Technologies as a Universal Platform for Interactive Internet TV Advertising», στο συνέδριο International Conference on Telecommunications and Multimedia (TEMU2012)
 Απρίλιος 2011| TEI Κρήτης Διάλεξη: «Οι Τουριστικές Επιχειρήσεις στο Διαδίκτυο» (με την Στάθια Ζουγανέλη)
2011-2013 | ΤΕΙ Κρήτης Google Online Marketing Challenge Training Lectures
Ενδιαφέροντα
 Ενδιαφέροντα – χόμπι  Φωτογραφία, Μουσική παραγωγή/σύνθεση με υπολογιστή – κιθάρα (CUBASE, VST instruments), Hiking, βιβλία, εθελοντική εργασία
Best Poster Award
(MSc Dissertation)
Βραβείο για τον καλύτερο σχεδιασμό Poster κατά την παρουσίαση των Μεταπτυχιακών εργασιών του MSc
Φωτογραφία Kυρίως με φωτογραφία τοπίου (Landscape) και φαγητού (Food) αλλά και τουριστική φωτογραφία. Φωτογραφίες μου έχουν εμφανιστεί στο περιοδικό Φωτογράφος (Διάκριση στο διαγωνισμό Food Photography – τεύχος 222), στο περιοδικό Γαστρονόμος (Διάκριση στο διαγωνισμό «Φαγητό + Φωτογραφία» – τεύχος Φεβρουαρίου 2013), στο περιοδικό Minoan Wave (Μινωικές Γραμμές – αφιέρωμα Ιεράπετρα), στο επίσημο τουριστικό site της Ιεράπετρας (fb.com/VisitIerapetra), στο μεγαλύτερο Facebook page της Κρήτης (fb.com/lovecrete), στο επίσημο FB της Περιφέρειας για την Κρήτη (fb.com/incrediblecrete), στο επίσημο τουριστικό FB της Ελλάδας (VisitGreece) κ.α.
Portfolio: http://www.flickr.com/photos/62963259@N05/